Συχνές Ερωτήσεις
Overseas orders?
It is a great pleasure for us to serve all of you from abroad who wish to order our products. Your order can normally be placed through the site. We are always at your disposal for any questions and clarifications. Contact us by filling in the e-mail form of the site or call us at +30 2441020099.
Παραγγελίες εξωτερικού;
Είναι ιδιαίτερη χαρά για εμάς να εξυπηρετούμε όλους εσάς από το εξωτερικό που επιθυμείτε να παραγγείλετε προϊόντα μας. Η παραγγελία σας μπορεί να δοθεί κανονικά μέσα από το site. Για τυχόν απορίες και διευκρινήσεις είμαστε πάντα στην διάθεσή σας. Επικοινωνήστε μαζί μας συμπληρώνοντας την φόρμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του site ή καλέστε μας στο τηλέφωνο +30 2441020099.
Ποιες είναι οι ώρες λειτουργίας του καταστήματος;
Το ωράριο του καταστήματός μας είναι:
Θερινό ωράριο (ισχύει από 1η Φεβρουαρίου έως 31η Οκτωβρίου):
Κυριακή & Δευτέρα: Κλειστά
Τρίτη: 10:00-14:30
Τετάρτη: 10:00-14:00 & 18:00-21:00
Πέμπτη: 10:00-14:30
Παρασκευή: 10:00-14:30 & 18:00-21:00
Σάββατο: 10:00-14:30
(Τα Σάββατα και τα Τριήμερα καλό θα ήταν να επικοινωνήσετε μαζί μας γιατί ενδέχεται να είμαστε κλειστά λόγω event).
*Τις εορταστικές περιόδους το κατάστημα δύναται να ΤΡΟΠΟΠΟΙΕΙ το ωράριο το οποίο θα ανακοινώνεται.
Χειμερινό ωράριο (ισχύει από 1η Νοεμβρίου έως 31η Ιανουαρίου):
Μόνο με ραντεβού.
*Τις εορταστικές περιόδους το κατάστημα δύναται να ΤΡΟΠΟΠΟΙΕΙ το ωράριο το οποίο θα ανακοινώνεται.
Ποιός είναι ο χρόνος αποστολής της παραγγελίας μου;
Για αποστολές εντός Ελλάδος ο χρόνος είναι συνήθως 1-2 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία που είναι έτοιμη η παραγγελία σας.
Για αποστολές εκτός Ελλάδος ο χρόνος παράδοσης είναι από 2 έως 8 εργάσιμες ημέρες.
* Σημειώστε ότι τα Σαββατοκύριακα και οι αργίες δεν υπολογίζονται ως εργάσιμες ημέρες καθώς επίσης και ότι υπάρχει περίπτωση καθυστέρησης της αποστολής σας σε περίπτωση απεργιών ή άσχημων καιρικών συνθηκών ή έκτακτων συνθηκών.
Ποιος είναι ο χρόνος προετοιμασίας της παραγγελίας μου (αν το είδος δεν είναι ετοιμοπαράδοτο);
(δεν συμπεριλαμβάνεται ο χρόνος αποστολής-παραλαβής)
• Προσκλητήρια: από 10 έως 15 εργάσιμες ημέρες (ανάλογα με την εταιρία που θα επιλέξετε) από την ημερομηνία της γραπτής έγκρισης σας ότι η μακέτα είναι σωστή. Τα προσκλητήρια παραδίδονται ανοικτά, σε ανάπτυγμα (όπου αυτό ισχύει) προς διαμόρφωση από τον πελάτη και χωρίς κορδέλες, οι οποίες είναι προαιρετικές και χρεώνονται επιπλέον.
• Μπομπονιέρες: ανάλογα το σχέδιο και το φόρτο εργασίας ανά περίοδο, κατ' ελάχιστον 20 ημέρες. Για τα χειροποίητα σχέδια χρειάζεται πολύ περισσότερος χρόνος. Σε αυτές τις περιπτώσεις επικοινωνήστε μαζί μας για να σας ενημερώσουμε.
• Ρούχα & παπούτσια: από 5 έως και 25 εργάσιμες ημέρες (ανάλογα την εταιρία και το φόρτο εργασίας).
• Λαμπάδες βάπτισης: από 10 έως 25 εργάσιμες ημέρες.
• Ξύλινα κουτιά βάπτισης: από 10 έως 25 εργάσιμες ημέρες
Πως μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας για γενικότερα θέματα συνεργασίας;
Για γενικότερα θέματα συνεργασίας καλέστε μας στο 2441020099 ή στείλτε μας μήνυμα με mail στο info@mkevents.gr
Πως μπορώ να κάνω παραγγελία;
Βήμα 1o:
Για να είναι σε ισχύ η παραγγελία σας θα πρέπει εντός 2 εργάσιμων ημερών να κατατεθεί προκαταβολή ίση με το 40% της συνολικής αξίας της παραγγελίας σας, σε ένα από τους τραπεζικούς μας λογαριασμούς.
Προσοχή: Η κατάθεση θα πρέπει να γίνει ονομαστικά (στα στοιχεία της παραγγελίας) και το αντίγραφο της τραπεζικής κατάθεσης θα πρέπει να μας σταλεί με e-mail.
Βήμα 2o:
Η εξόφληση του υπολοίπου της παραγγελίας μπορεί να γίνει με τους ακόλουθους τρόπους:
α. Εξόφληση του υπόλοιπου ποσού τοις μετρητοίς με την παραλαβή της παραγγελίας στο χώρο που θα μας υποδείξετε (δηλ. ουσιαστικά αντικαταβολή + έξοδα αποστολής).
β. Εξόφληση της παραγγελίας σας σε έναν από τους τραπεζικούς μας λογαριασμούς. Η κατάθεση θα πρέπει να γίνει ονομαστικά (στα στοιχεία της παραγγελίας ) και το αντίγραφο της κατάθεσης θα πρέπει να μας σταλεί με e-mail στο info@mkevents.gr. Με την λήψη του αντιγράφου της τραπεζικής κατάθεσης η παραγγελία σας αποστέλλεται άμεσα.
γ. Εξόφληση της παραγγελίας σας κατά την παραλαβή της από το κατάστημά μας, τοις μετρητοίς ή με χρήση χρεωστικής κάρτας.
Πως ενημερώνομαι για την διαθεσιμότητα των προϊόντων;
Με την αποστολή της παραγγελίας σας λαμβάνετε εντός 24 ωρών e-mail που σας ενημερώνει με ακρίβεια για την διαθεσιμότητα των προϊόντων που παραγγείλατε. Επίσης μπορείτε με την φόρμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου να μας στείλετε τους κωδικούς των προϊόντων που σας ενδιαφέρουν και εντός 24 ωρών θα λάβετε ενημέρωση για την διαθεσιμότητά τους. Επιπλέον είμαστε στην διάθεσή σας καθημερινά εντός ωραρίου λειτουργίας για σας βοηθήσουμε σε οποιαδήποτε απορία σας. Σε κάθε περίπτωση όμως και για την δική σας καλύτερη εξυπηρέτηση σας προτείνουμε να φροντίζετε έγκαιρα για την παραγγελία σας.
ΓΙΑ ΤΑ ΕΙΔΗ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΞΑΝΤΛΗΘΕΙ (out-of-stock) Ενημερώνουμε το κατάστημά μας σε συνεχή βάση, όμως διατηρούμε το δικαίωμα να έχουμε στο e-shοp κάποιο είδος που έχει εξαντληθεί διότι οι ελλείψεις είναι παροδικές. Σε περίπτωση που έχουμε παραγγελία σε είδος out-of-stock ενημερώνουμε άμεσα τον πελάτη για τυχόν τροποποίηση της παραγγελίας, ή ακύρωση ή για τη νέα ημερομηνία παράδοσης αν το επιθυμεί.
Πως επικοινωνώ μαζί σας σχετικά με την μακέτα του προσκλητηρίου μου;
Μπορείτε να μας στέλνετε τις διορθώσεις, αλλαγές και εγκρίσεις της μακέτας του προσκλητηρίου σας στο info@mkevents.gr
Πως γίνεται η αποστολή των προϊόντων μου;
Τα προϊόντα μπορούν να αποσταλούν οπουδήποτε εντός ελληνικής επικράτειας, Κύπρο και Ευρωπαϊκή Ένωση.
Αποστολές γίνονται καθημερινά εκτός Σαββάτου, Κυριακής και αργιών.
Το κόστος αποστολής υπολογίζεται βάσει των χρεώσεων των μεταφορικών εταιρειών που αναφέρονται στη συγκεκριμένη ενότητα και διαφοροποιείται ανάλογα με το βάρος της παραγγελίας και τον επιλεγμένο τρόπο παράδοσης και πληρωμής.
Ο υπολογισμός του κόστους αποστολής γίνεται αυτόματα από τη σελίδα μας. Σε περίπτωση διαφορετικής χρέωσης η επιχείρηση επικοινωνεί με τον πελάτη για την ενημέρωσή του. Έχετε το δικαίωμα να επιλέξετε διαφορετικό τρόπο αποστολής εάν το κόστος αυτής δεν σας ικανοποιεί.
Η επιχείρηση θα καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια να αποστείλει τα προϊόντα εντός της χρονικής προθεσμίας που έχετε θέσει.
Η επιχείρηση δεν ευθύνεται για καθυστερήσεις που οφείλονται σε εξωτερικούς παράγοντες, όπως απεργίες, φυσικές καταστροφές, καθυστέρησης των προμηθευτών κτλ.
Οι χρήστες είναι υπεύθυνοι για την επιλογή των προϊόντων και την καταλληλότητά τους ως προς τις ανάγκες αυτών.
Η επιχείρηση δεν παρέχει εγγύηση για προϊόντα τα οποία δεν κατασκευάζονται / συναρμολογούνται από την ίδια και τα οποία απλά μεταπωλεί.
Τα προϊόντα ταξιδεύουν για λογαριασμό και με ευθύνη του πελάτη και η επιχείρηση δεν φέρει καμία ευθύνη μετά την παράδοση αυτών σε μεταφορέα. Παρέχεται η δυνατότητα ασφάλισης των εμπορευμάτων με γραπτή εντολή και έξοδο του αγοραστή.
Οι παραδόσεις εντός Καρδίτσας μπορούν να γίνουν είτε από το κατάστημα με παραλαβή του πελάτη, είτε με παράδοση από εκπρόσωπο του καταστήματος χωρίς επιπλέον χρέωση.
Αποστολές εκτός Καρδίτσας πραγματοποιούνται είτε μέσω εταιρείας ταχυμεταφορών (courier) με αντικαταβολή, το κόστος της οποίας είναι 3€ επιπλέον του μεταφορικού, είτε με μεταφορική με εξόφληση ολόκληρης της αξίας της παραγγελίας μία (1) ημέρα πριν τη συμφωνημένη αποστολή.Τα μεταφορικά βαρύνουν εξ ολοκλήρου τον παραλήπτη. Τo κόστος μεταφορικών είναι 3,00€ για αποστολές προς Χερσαία Ελλάδα και για αποστολές προς τη Νησιωτική Ελλάδα είναι 4€. Το κόστος αποστολής άνω των 50€ είναι ΔΩΡΕΑΝ.
Για αποστολές προς Κύπρο και εξωτερικό καθώς και σε Απομακρυσμένες / Δυσπρόσιτες Περιοχές, θα ισχύει ο επίσημος τιμοκατάλογος και οι παρεχόμενες υπηρεσίες της SPEEDEX και το κόστος θα υπολογίζεται κατόπιν συννενόησης. Επειδή η συγκεκριμένη υπηρεσία ΔΕΝ δέχεται αντικαταβολές απαιτείται εξόφληση ολόκληρης της αξίας της παραγγελίας μία (1) ημέρα πριν την συμφωνημένη αποστολή. Τα μεταφορικά βαρύνουν τον παραλήπτη και υπολογίζονται βάση βάρους ή όπως εκάστοτε ορίζει ο μεταφορέας.